2013. május 21., kedd

Disney TAG

Találtam egy nagyon jópofi TAGet a neten, ami tulajdonképpen a Diznííí hejjcegnőkről szól, és nekem ki kellett töltenem :D

K: Melyik az a jelenet a Disney filmekben, amit meg szeretnél tapasztalni?
V: Imádom az állatokat, úgyhogy szerintem az, amikor Hófehérke az állatokat simogatja, és játszik velük. (:




K: Felejthetetlen élmény / pillanat, amire nagyon emlékszel?
V: Hát nem tudom.... Emlékszem, hogy kis(ebb) koromban nagyon-nagyon féltem a gonosz mostohától a Hófehérkében .:( 




K: Milyen nem Disney dal (ok) emlékeztetnek, vagy hozzák vissza emlékeidet a Disneyre? 
V: Nyemtom, de a Disney zenéjét nagyon bírtam :D Ja, meg az Aladdinból az Egy új élményt. :)



és egy összefoglaló az összes dalból: (ugye nem gáz, ha most ezt hallgatom 13 évesen? O.o)

ja, meg az Oroszlánkirály zenéje :) Majdnem kifelejtettem, pedig az a legjobb :D
ÁÁÁÁ, vennyá, niccsiráváááá


Ja, és persze: 

Oké, befejeztem.

K: Ha lehetne választani a karaktert, hogy a legjobb barátom lesz, ki mellett döntenél?
V: Úúúú, nem tudom... Talán Csipkerózsika... Vagy Timon és Pumba, ha állatot lehet választani :D (ez annyira rám vall)



K: Kik a kedvenc Disney hercegnőid?
V:  Legfőképpen Csipkerózsika és Belle, de amúgy:

K: Mikor volt az első alkalom, hogy elmentél egy Disney Parkba?
V: Még nem voltam :( De majd egyszer a legjobb barátnőmmel a floridaiba (: (amúgy van máshol is? komiba légyszi, aki tudja)


K: Mondj egy jelenetet / pillanatot olyan Disney-filmből, ahol sírtál!
V: Hát a Hófehérkébe amikor átváltozott a gonosz, mert nagyon féltem :(

K: Mi az első Disney film, amit láttál(ha emlékszel rá)?
V: Fúha, passz. Halvány lila gőzöm sincs. A nagymamámnál volt egy csomó Disney-film kazettán (csak lazáááán, 2003-ban nem nagyon volt más), azokat néztem, de először szerintem itthon kezdtem Micimackó és társaival. Sok magyar mesét néztem: Kukori és Kotkoda, Mézga család, Pom-pom meséi, A nagy Ho-Ho-Ho-Ho horgász, MirrMurr a kandúr, akkor mindegyik magyar népmese megvan kazettán, Hupikék törpikék ( a régi, nem ez az új idióta animált izé), Mary Poppins, 101 kiskutya, aztán ezek után jöttek a hercegnős diznik, majd Hannah Montana, és most már nem azért nézem, mert  "jó film", hanem mert nagyon jó néha nosztalgiázni, és komolyan, most ne röhögjetek ki, csak nézzetek meg egy Disney-filmet, és nem tudtok majd leállni. :)

K: Mi a kedvenc Disney filmed?
V: AZ ÖSSZES <3 Kivéve ezek a mostani új idióta feldolgozások animálva... Meg a Muppets Show-t is utálom. 




Hát, szerintem naooon vicces volt ezt csinálni, csináljátok meg ti is, ha gondoljátok, és küldjétek el nekem a linkjét kommentben (ahogy a Disneylandes dolgot is), és én szívesen olvasom őket. :) Nemsokára jön egy újabb TAG ;)

xoxo, 
Walt Disney 


Ui:: a Disney Chanelről is szeretem a sorozatokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése