2013. május 26., vasárnap

A szépségről

*a kedves szerkesztő hölgy garantálja Önöknek, hogy nem utálja az időseket, felnéz rájuk, és tiszteli őket*

*lö nagyi bátyjánál M.o. másik felében*
Nagyfater:
- Jajj, kicsikém, mennyit nőttél! És kicsit pattanásosabb is lettél... Kezelni kéne őket!

Hát én azt hittem ott elbőgöm magam. Ez az a téma, ami nagyon bassza az agyamat, mert NEM TEHETEK RÓLA, mégis a külső alapján ítél a legtöbb ember, és az én homlokom pattanásos. Szelíden könnyeket egészségtelen mértékben visszatartva visszamosolyogtam rá, majd körbenéztem. Nos, a legtöbb ember vagy a tenyerébe temette az arcát, vagy próbáta visszatartani a nevetés, anya meg lesápadt, mint szellem lisztfürdő után, mert ő tudta.
Nos, az önérzetem romokban. Mert ha megyek az utcán, akkor a külső az, ami megfog, a belső pedig, ami megtart. Lehet, hogy nekem perfect belsőm van (senkinek sincs), de ha velem szembejön az utcán egy ember, nem azt fogja mondani, hogy jajj, de kedves vagyok, mert még hozzá sem szóltam, hanem azt fogja gondolni, hogy nem a legszebb teretmtés vagyok. És ez ellen senki nem tehet. Persze, kisminkelheted magad. De nem tudod azzal az arcodat eltüntetni, és nem is kell, mert lehet, hogy valakinek nem a szerinted szép lányok jönnek be, hanem te. Lehet, hogyha sminkben lát, nem is tetszel neki. Akkor én most elmesélnék egy sztorit.
Az osztály nagymenőjétől kérdezgettem, hogy ki tetszik neki, neveket felsorolva, és mindenkire nemet mondott. Persze magamt kihagytam. Erre az egyik barátnőm odaszólt: És XY? 'Ő sem. Nekem nem, de valakinek biztos.'
Lehet, hogy csak flegmaságból vágta oda, de igazából tök igaza van. Nem lehet mindenkinek egyforma az ízlése, és attól  hogy én szépnek látok egy lányt/helyesnek egy fiút, nem feltétlen fog az tetszeni mondjuk az keresztanyámnak. És ez így oké. Nem tudsz egy olyan dolgot mondani, amit mindenki szeret.
Tisztázzunk egy dolgot: SZERINTEM Csobot Adél szép. Hurroghattok, mert szerintetek nem, de oké, nem tetszhet mindenkinek. Volt egy fiú az osztályban, aki bevallotta nekem, hogy szerelmes belém. Nemtom, egyszer arról volt szó, hogy Csobot Adél... És szerinte nem szép, szerinte én vagyok szép, én meg csak így WTF?! Én nem vagyok szép...
Szóval ja. Higgyétek el, hogy van egy fiú/lány valahol az univerzumban, akinek csak te kellessz pattanásokkal, szeplőkkel, anyajegyekkel, sebekkel, kövérséggel, vastag combokkal együtt vagy anélkül.
MINDENKI SZÉP.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése