2013. július 18., csütörtök

Repülős outfit+ mit vigyetek a táskátokban?

Sziasztoooooooooooooooooooooooooook (:

Mivel sokan mentek repülővel nyaralni, úgy gondoltam, adnék néhány tippet, mivel én is azzal megyek.\o/

Outfit:

- Olyan ruhád legyen, amiben kényelmesen végig tudsz ülni több órát, például ne kis koktélruhában utazz és tűsarkúban, hanem farmer, legging, vagy melegítő, de az mondjuk elég ciki szerintem, hogy melegítőben szállsz fel a repülőre a fővárosban. :S
Kedvem támadt polyvoreozni úgyhogy itt van néhány ötlet:





Ez természetesen csak néhány tipp, és nem azt mondom, hogy x márkájú zöld ruhát vegyél fel pontosan ugyanilyen szandállal, stb., hanem csak mint metafóra, szóval értitek. :)

És akkor a másik kérdés: mit tegyek a kézi poggyászomba? 
Hát az attól függ, hány kiló lehet. Én WizzAirrel utazom, ahol 10, úgyhogy most azzal számolok: 

- Könyv: olvasnivaló az útra, főleg mert van kötelező olvasmányom. \o/ : kb. 300 gr

- Laptop: hát persze. Mert ki nem visz laptopot a repcsire? LOL. : kb. 2,5 kg

- Magazin: olvasnivaló. : max. 1 dkg.néhány gramm. 

- Macim: kit ölelgessek, ha félek? : néhány gramm.

- Fényképező/videokamera/iPad: lehet ilyenek nélkül élni? : max. 1 kg.

- Plusz pulcsi: azt hiszem, nem kell magyarázkodnom. : néhány gramm. Maximum egy-két dekagramm.

- Nasi: hát i akar éhezni a fapados repülőn? Senki. : A határ a csillagos ég. 

Nos, hát ezek az én szükségleteim a repülőre, hamarabb jövök új bejegyzéssel, mint gondolnátok. ;)

xoxo
WizzAir

Mondjuk az ő nevükben nem beszélnek... De tudom, hogy ők is puszilnak titeket! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése