2013. augusztus 30., péntek

B2S OOTW- Outfits Of Tthe Week

Hi-hi!
Komolyan, már nem tudok kitalálni egy jó köszönést, mindig csak a béna szisztooook, meg hello, kicsit uncsi. Na mindegy.
Ma egy OOTW (Outfits Of The Week) bejegyzést szeretnék nektek írni, ami minden napra egy összeállítást jelent. Persze nem azt mondom, hogy ugyanazokat a darabokat viselem, mint amit itt polyvoreon összeállítgattam, sőt, én póló-farmeres lány vagyok de jó volt vele elszórakozgatni. Ja, és minden outfithez raktam egy iskolatáskát, tudom, hogy mindenki ugyanazt a táskát hordja az évben, de miért ne rakhatnék oda táskákat ha ez úgyis egy B2S bejegyzés?

Ui. Azért nincs vessző, és pont a szavakon, mert egyik betűtípus sem ismerte fel, mivel ez egy amerikai oldal.

HÉTFŐ


Szóval hétfő a lusta nap, úgyhogy csak egy póló, pulcsi, nadrág, és mehetünk is. Azonban, hogy a fekete pólót és pulcsit feldobjam valami színnel, egy virágos mintájú világos farmert választottam, és egy csizmát. A táska szerintem nagyon aranyos, és illik ehhez az összeállításhoz, a beanie (bocsi, nem tudom magyarul, ezek az ilyen divat sapik) pedig ráteszi a koronát az outfitre. 

KEDD


Kedd a "parasztnap" az ing miatt. A fehér trikót felveszed az ing alá, az inget pedig kigombolva hagyod, vagy megkötöd a két végét egy csomóba. Mivel az ing hosszított, egy leggingset választottam hosszá, ami nem is leggins, inkább jeggings (jeans+leggings). Ha vázol, magadra dobhatod a farmerdzsekit, és kész. A cipő ismét egy csizma egy bokacsizma, amin szegecsek vannak, és áááááá. A táska pedig a nadrág színében pompázik, a cipő szegecseivel díszítve. 


SZERDA

Szerda a szoknyanap. Egy laza trikót választottam a menta színű szoknyához. Ehhez az összeállításhoz nagyon sokféle cipőt lehet hordani, Oxfordot, Doc Martenst, Converset, és csizmát. Én Oxfordot vennék fel hozzá, de a ti döntésetek.A táska pedig egy kék azték mintás darab, barna bőr díszítéssel. 

CSÜTÖRTÖK

A csütörtöki outfit az én kedvencem. Azték mintás leggings, és mocsárzöld high-low trikó gallérral, amiknek a végén van egy kis arany színű dísz. A cipő ISMÉT egy csizma, lekerekített szegecsekkel az orrán, és a sarkánál. A táska pedig totál a cipő stílusa. Elég military lett, de nekem tetszik.

PÉNTEK

Péntek a másik kedvencem. Pénteken már mindeni elfáradt a hétbe, Úgyhogy ugyanaz a helyzet, mint hétfőn. Póló (kell ez a póló nekem!!!), bordó farmer, vicces pulcsi (kell ez a pulcsi nekem!!!), világos rózsaszín vagy bőrszínű Converse, és katona mintás táska. 




Nos, hát ennyi lett volna, végig értünk az egész héten, remélem tetszett, írjatok komit, ha gondoljátok, iratkozz fel, és blablablablaaaaaaa. 

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése